روزمرگی هام

یاد داشت های من

روزمرگی هام

یاد داشت های من

عیب یاب !

سلام، خوبین بچه ها چطورین، الان داشتم گوشیمو میدیدم چشه آخه تاچش خب کار نمی کرد یه چندتا مشکل دیگه ام داشت که می شد با اونا کنار اومد. اول یه توصیه بهتون بکنم اینه که تلفن همراه تون رو حتما با شارژر اصلی یعنی همون فابریک خودش که توی کارتنش هست بزنید به شارژ حتی با سیستم لپ تاپ یا کامپیوتر یک بار هم شارژ نکنین چون برای باطری گوشی خیلی ضرر داره دوم اینکه به هیچ وجه گوشی ای که حتی یه مشکل کوچیکم اگه داره نه بخرین و نه معامله کنین. خب داشتم از تلفن خودم می گفتم، 

  تاچ ال سی دی رو برداشتم دیدم سه تا کابل کوچیک که پین دار هستن در اومدن که هر سه تاشون برا دوربین هستش جا زدم و یه خورده ام تر تمیزش کردم اینم بگم باطری گوشیم هم باد کرده بود واسه اینکه با کامپیوتر شارژ میزدم. برا همینم بهتون توصیه کردم که حتما با شارژر فابریک گوشیتون شارژ کنین. خلاصه گوشی رو بستم ولی به خاطر برآمدگی باطری ال سی دی جا نمیره و باید باطری رو تعویض کنم. اونم که توی این شرایط اقتصادی ای که داریم / دارم فک نکنم حالا حالا ها بتونم یه باطری دیگه تهیه کنم. الان ام که کلا روشن نمیشه.

خب اینم از روز نوشت امروز :) 

بچه ها مواظب خودتون باشید و شما هم برام بنویسین ( نظراتون رو یادتون نره )

داشت یادم می رفت مدل گوشیم  iPhone 5s  البته کارکرده

من تعمیرکار گوشی نیستم ولی از پس یه عیب یابی که بر میام. در ضمن اون پین هایی رو که جا زدم قبل اینکه گوشی رو بازش کنم دوربین عقب کار نمی کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد