روزمرگی هام

یاد داشت های من

روزمرگی هام

یاد داشت های من

پاورپوینت

امروز که کلاس تعطیل شد گفتم یه فصل از کتابو ( ICDL ) تمرین کنم، نشستم یه فایل ۴ اسلایدی با موضوع مراقبت از سخت افزار لپ تاپ درست کردم.

فایل خروجی رو میذارم اینجا تا شما هم استفاده کنید :) ولی هنوز تمرین نکردم :(

من هر روز دو فصل یا یک فصل از مبحث کتابو میخونم. برای دانلود فایل ها به ادامه مطلب برو دوست من :)


 

مشخصات فایل

فرمت فایل های فشرده شده: PDF و PPSX


راهنمای فایل پاورپوینت

برای رفتن به اسلاید بعدی می توانید از دکمه های کنترلی پیش فرض فایل خروجی که در گوشه پایین سمت چپ صفحه میبینید استفاده کنید. یا کلید چپ ماوس را یکبار فشار دهید ( کلیک کنید )


مهم

فونت های استفاده شده در فایل پاورپوینت از سری IR میباشد.( در سیستم شما فونت ها تغییر میکند )


دانلود فایل ها

دانلود فونت های سری IR

دانلود فایل فشرده
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد